آموزش مهارتهاي اسكي
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

آموزش مهارتهاي اسكي

قیمت: 7000 تومان

براي ياد گرفتن اسكي نيازي نيست كه متحمل هزينه هاي سنگين كلاسهاي آموزشي شويد. به كمك اين مجموعه آموزشي تصويري و كارآمد تمام مراحل اسكي از پوشيدن لباس تا انواع تكنيكهاي حرفه اي اسكي مانند پرش و عبور از موانع را خواهيد آموخت.
اين مجموعه شامل پنج بخش آموزشي مي باشد كه به ترتيب از آموزشهاي مبتدي تا حرفه اي را در بر مي گيرد
بخش اول: اسکي براي آنهايي که ميخواهند تازه شروع کنند
در اين دي وي دي شما مراحل پيشرفت را کاملا متوجه مي شويد. از اولين گامي که بر روي برف مي گذاريد، اولين سر خوردن بر روي برف تا توانايي استفاده صحيح از اسکي ها و چوب ها. همچنين براي کساني که در حال حاضر اسکي کردن بلدند، مي تواند دوره اي مفيد باشد تا اشکالات تکنيکي را که به دليل يادگيري تجربي داشته اند رفع کنند. بدين ترتيب خستگي کمتر و لذت بيشتري را داشته باشند و در زمان خود صرفه جويي نمايند.
اما اگر واقعا به اين ورزش علاقه مند هستيد ولي به هر دليلي مي ترسيد، اين بخش به شما کمک مي کند تا با ترس خود روبرو شده و آن را بشکنيد.
بخش دوم: توانايي اسکي در داخل پيست
در بخش دوم اين مجموعه، براي عده اي که دوره قبل را پشت سر گذاشته اند، آموزش هاي بسيار فوق العاده اي وجود دارد تا قبل از اينکه تکنيک هاي حرفه اي را فرا بگيرند، نکات کليدي براي افزايش کارايي، کنترل سرعت و دقت و جلوگيري از آسيب را بياموزند. در اين بخش با يک پيست حرفه اي آشنا مي شويد. و ياد ميگيريد که چگونه بدون ترس در ميان حرفه اي ها اسکي کنيد و تمرينات خود را انجام دهيد.
بخش سوم: نحوه عبور از موانع و پرش
پس از فراگيري تکنيک هاي آکادميک اسکي، شايد بخواهيد که از روي موانع رد شويد و يا بپريد. در ابتدا به نظر امري دشوار و خطرناک به نظر مي آيد، اما به لطف اين بخش روشهاي صحيح پرش را ياد ميگيريد. سپس در ميابيد که اين کار خيلي هم سحت نيست و شما نياز به توانايي جسمي بيش از حد نرمال نداريد. بلکه پرش از روي موانع و يا کنترل صحيح تنها رعايت برخي اصول است و نه چيزي بيشتر
بخش چهارم و پنجم: اسکي در برف عميق و اسکي در برف عميق تر
در دو بخش نهايي، علاوه بر تکميل دوره آموزشي، فرا ميگيريد که چگونه بر روي برف هاي نرم اسکي کنيد. ياد ميگيريد که از هيچ چيز نترسيد و اصول اسکي خارج پيست را آموزش ميبينيد. در پايان مجموعه، شما به تنهايي قادر خواهيد بود از زيبايي طبيعت و اين ورزش مفرح بهره ببريد
- اسکي براي تازه واردها
- توانايي اسکي در داخل پيست
- نحوه عبور از موانع و پرش
- اسکي در برف عميق
- اسکي در برف عميق تر
كاملا تصويري با كيفيت خوب

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی